Distances līgums
Pakalpojuma “Istabu uzkopšana dienesta viesnīcā” apmaksas noteikumi
(Distances līgums)
UZMANĪBU! Veicot apmaksu
Jūs apliecināt, ka esat iepazinies un piekrītiet šī līguma noteikumiem un
nosacījumiem. Ja pēc iepazīšanās ar Distances līguma noteikumiem Jums ir
iebildumi pret tiem, t.i., Jūs kādam (vienam vai vairākiem) no tiem
nepiekrītiet, aicinām Jūs sazināties ar pakalpojumu sniedzēju uz zemāk norādīto
informāciju.
□ Es piekrītu, ka mani iesniegtie
dati tiks izmantoti līgumsaistību nodibināšanai un pakalpojuma sniegšanas nolūkos.
SIA “Civinity Solutions”
garantē, ka iesniegtie personas dati tiks izmantoti tikai pakalpojuma nodrošināšanai un netiks
izpausti trešajām personām.
Distances līgums tiek
slēgts starp līdzējiem: Pārdevēju: SIA “Civinity Solutions”, reģistrācijas numurs
40003885943, PVN maksātāja reģistrācijas Nr. LV40003885943, juridiskā adrese: Dēļu
iela 5, Rīga, LV-1004, Latvija, turpmāk tekstā – pakalpojuma sniedzējs Un Klientu,
kas izdara pieteikumu un maksājumu par istabas uzkopšanu dienesta viesnīcā
pakalpojumu.
Kontaktinformācija:
Tālrunis: +371 8000 1599, e-pasts: [email protected], 24/7 klientu atbalsts
Distances līgums
attiecas uz visiem maksājumiem, kas veikti izmantojot vietni roomkeeping.civinity.lv
bet neattiecas uz citiem SIA “Civinity Solutions” nodrošinātajiem pakalpojumiem.
1.
Vispārīgie noteikumi:
1.1. Pakalpojums - istabu uzkopšana Rīgas
Stradiņu universitātes dienesta viesnīcās Dārza ielā 5, Hipokrāta ielā 3,
Mārupes iela 17/1 un Mārupes ielā 17/2, Rīgā, atbilstoši tehniskajai specifikācijai “Istabu uzkopšanas
programma dienesta viesnīcās”, darba dienās laikā no plkst.8-18.00, kas tiek
pasūtīti vietnē roomkeeping.civinity.lv, norādot vārdu, uzvārdu, tālruni,
e-pastu, dienesta viesnīcas adresi, istabu, datumu un laiku kad vēlas lai tiktu
veikti uzkopšanas pakalpojumi. Ar tehnisko specifikāciju ir iespējams
iepazīties vietnes sadaļā Istabiņu uzkopšanas programma.
1.2. Pakalpojuma izcenojums:
1.2.1. A kategorijas numuriņa uzkopšana - 7,51 EUR ar PVN 21%
1.2.2. A/INV kategorijas numuriņa uzkopšana - 7,61 EUR ar PVN 21%
1.2.3. B,C kategoriju numuriņa uzkopšana 3,50 EUR ar PVN 21%
1.2.4. BM kategoriju numuriņa uzkopšana 6,81 EUR ar PVN 21%
1.2.5. AM1, AM2 kategoriju numuriņa uzkopšana 6,91 EUR ar PVN 21%
1.2.6. AM3 kategoriju bez sanitāro mezglu un
virtuvju kategoriju numuriņa uzkopšana 3,19 EUR ar PVN 21%
1.2.7. AM3 kategoriju ar sanitāro mezglu un virtuvju numuriņa
uzkopšana 6,21 EUR ar PVN 21%
1.2.8. CM,DM kategoriju numuriņa uzkopšana 3,50 EUR ar PVN 21%
1.2.9. AH,BH,CH kategoriju numuriņa uzkopšana 3,99 EUR ar PVN 21%
1.3. Pakalpojuma apmaksas veidi ir sekojoši:
1.3.1. Veikt priekšapmaksu izmantojot mājas lapu sadaļu – pakalpojumu apmaksu;
1.3.2. Ja ir veikta priekšapmaksa, pēc pakalpojuma nodrošināšanas tiek izsniegts
galīgais rēķins un apmaksāt to sev vēlamā veidā, ne vēlāk kā pakalpojuma
saņemšanas dienā;
1.4. Pakalpojuma izpilde tiek nodrošināta atbilstoši Klienta pieteikumam. Ja Klients
veic pasūtījumu līdz plkst. 15,00, tad pakalpojums ir pieejams uz nākamo darba
dienu, ja pēc plkst. 15:00, tad pakalpojums ir pieejams uz aiznākamo darba
dienu
1.5. Klients ir tiesīgs pārnest un/ vai atcelt
pakalpojumu zvanot vai rakstot uz augstāk norādīto kontaktinformāciju,
bet ne vēlāk kā līdz plkst 17 dienā pirms pieteiktā
pakalpojuma laika.
1.6. Atteikuma tiesības, izņemot 1.7.punktā minētajā gadījumā, klients var
izmantot vienpusēji atkāpjoties no līguma 14.dienu laikā. Atteikumu tiesību
izmantošanas termiņu skaita no līguma noslēgšanas dienas. Atteikuma tiesības
izmanto aizpildot pielikumā esošo Atteikuma veidlapu.
1.7. Atteikuma tiesības klients var īstenot līdz pilnībā ir pabeigta pakalpojuma
sniegšana. Pakalpojuma sniegšana tiek uzsākta pēc pušu vienošanās arī pirms
atteikuma tiesību termiņa beigām . Klients zaudē atteikuma tiesības no dienas,
kad līgums par pakalpojuma sniegšanu ir pilnībā izpildīts, proti, kad Pakalpojuma
sniedzējs ir ieradies saskaņā ara Pasūtījumu.
2.
Distances līguma noslēgšanas
nosacījumi
2.1. Klientam ir tiesības izvēlēties un iegādāties pakalpojumu veicot
priekšapmaksu vai veicot apmaksu saskaņā ar savstarpēji parakstīto aktu, veicot
attiecīgu reģistrāciju mājas lapā.
2.2. Distances līgums tiek noslēgts (stājas spēkā) brīdī, kad klients ir
izvēlējies pakalpojumu apmaksu, nospiežot pogu „Veikt apmaksu”.
2.3. Klients nav tiesīgs veikt apmaksu un pasūtīt pakalpojumu mājas lapā, ja nav
iepazinies ar Distances līguma vai nepiekrīt Distances līguma noteikumiem un
nosacījumiem. Ja Klients veic pakalpojuma apmaksu, ir uzskatāms, ka Klients ir
iepazinies ar Distances līgumu un bez iebildumiem piekrīt tā noteikumiem un nosacījumiem.
2.4. Noslēgtos Distances līgumus Pakalpojuma sniedzējs neglabā, bet tie ir
pieejami pirms pirkuma veikšanas: Klientam ir iespējams saglabāt un/ vai
izdrukāt Distances līgumu
2.5. Pakalpojuma sniedzējs patur tiesības jebkurā laikā, bez brīdināšanas vienpusēji
grozīt un papildināt Distances līgumu. Klientam, veicot pakalpojuma apmaksu
mājas lapā, tiek piemēroti tā Distances līguma noteikumi, kas ir spēkā apmaksas
brīdī, tādēļ Klientam jāiepazīstas ar Distances līgumu katrā Pakalpojuma
apmaksas reizē.
2.6. Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības bez brīdinājuma ierobežot Klientu
izmantojamos piedāvājumus mājas lapā vai atcelt Klienta reģistrāciju, ja Klients
izmanto mājas lapu, pārkāpjot Noteikumus, mēģina kaitēt Pakalpojuma sniedzēja
darba stabilitātei vai drošībai.
2.7. Pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt Pakalpojuma
cenas mājas lapā, piedāvāt atlaižu akcijas. Spēkā ir tā cena, kura norādīta Mājas
lapā pasūtījuma apmaksas brīdī.
3. Pasūtījumu izpilde
3.1. Pēc pasūtījuma apmaksas, Klients saņems e-pastu ar avansa rēķinu.
3.2. Mājas lapā veiktās apmaksas tiek apstrādātas darba dienās no pulksten 8.00
– 15.00.
3.3. Darba dienās līdz pulksten 15.00
saņemtie Pasūtījumi tiek apstrādāti tajā pašā dienā, bet pēc pulksten 15.00 un
brīvdienās saņemtie tiek apstrādāti nākamajā darba dienā.
3.4. Pakalpojums tiek nodrošināts Rīgas Stradiņa universitātes dienesta
viesnīcās Dārza ielā 5, Hipokrāta ielā 3, Mārupes iela 17/1 un Mārupes ielā
17/2, Rīgā.
3.5. Pakalpojums tiek nodrošināts Klienta izvēlētajā laika posmā. Klients
piekrīt, ka izņēmuma gadījumos pakalpojuma izpilde var kavēties neparedzamu un
no Pakalpojuma sniedzēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Šādā gadījumā Pakalpojuma
sniedzējs nekavējoties sazinās ar Klientu un saskaņo citu pakalpojuma izpildes
laiku.
3.6. Pakalpojuma sniedzējs tiek atbrīvots no atbildības par Pakalpojuma izpildes
termiņu neievērošanu, ja Klientam netiek nodrošināts pakalpojums vai netiek nodrošināts
noteiktā termiņā Klienta vainas vai no Klienta atkarīgu apstākļu dēļ.
3.7. Ja Klientam ir pamatotas sūdzības par
sniegtā pakalpojuma kvalitāti un neatbilstību zemāk norādītajai “Istabu
uzkopšanas programmai”, Pakalpojuma sniedzējs apņemas novērst neatbilstības par
saviem līdzekļiem.
Atteikuma
veidlapa
Atteikuma tiesības
Jums ir tiesības 14
dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu, izņemot, ja ir pabeigta
pakalpojuma sniegšana. Pakalpojuma sniegšana tiek uzsākta pēc pušu
vienošanās arī pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. Klients zaudē atteikuma
tiesības no dienas, kad līgums par pakalpojuma sniegšanu ir pilnībā izpildīts,
proti, kad Pakalpojuma sniedzējs ir ieradies pēc izsaukuma.
Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš
beigsies pēc 14 dienām, sākot no pakalpojuma apmaksas dienas.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ar
nepārprotamu paziņojumu uz adresi Dēļu iela 5, Rīga, LV-1004, vai nosūtot
elektroniski uz e-pastu [email protected] mūs
– SIA “Civinity Solutions” ir jāinformē par lēmumu atteikties no šā līguma. Jūs
varat izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, bet tas nav obligāti.
Lai atteikuma tiesību termiņš būtu
ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu
nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
Atteikuma radītās sekas
Ja Jūs atteiksieties no šā līguma, mēs Jums
atmaksāsim visus no Jums saņemtos maksājumus, bez nepamatotas kavēšanās un
jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti
par jūsu lēmumu atteikties no šā līguma. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot
tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Jūs izmantojāt sākotnējam darījumam, ja
vien neesat skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā no Jums
saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda maksa.
Aizpildiet un nosūtiet šo veidlapu tikai
tad, ja vēlaties atteikties no līguma.
Atteikuma veidlapa
Adresāts: SIA “Civinity Solutions”,
reģistrācijas numurs 40003885943, PVN maksātāja reģistrācijas Nr.
LV40003885943, juridiskā adrese: Dēļu iela 5, Rīga, LV-1004, Latvija, e-pasts: [email protected].
Es paziņoju, ka es vēlos atteikties no
līguma, ko esmu noslēdzis par pakalpojumu sniegšanu
Pasūtīšanas datums:
Patērētāja vārds un uzvārds:
Patērētāja adrese:
Patērētāja paraksts [tikai tad, ja šo
veidlapu nosūta pa pastu]
Datums: