Privātuma politika
SIA “Civinity Solutions” privātuma politikas
mērķis ir sniegt Jums (datu subjektam) informāciju par Jūsu personas datu
apstrādes tiesiskajiem un faktiskajiem apstākļiem, proti, informāciju par
personas datu apstrādes nolūku, apjomu, aizsardzību, kā arī citu informāciju
par Jūsu veicamo personas datu apstrādi saskaņā ar Vispārīgā datu aizsardzības
regulas (turpmāk – Regula) un citu datu aizsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu prasībām. Lūdzam Jūs uzmanīgi izlasīt šo politiku un, ja Jums ir
papildu jautājumi, aicinām vērsties pie mums, izmantojot šajā politikā norādīto
kontaktinformāciju.
Mēs cienām Jūsu
privātumu, tādēļ Jūsu personas datu drošība ir mūsu prioritāte. Mēs izmantojam
atbilstošus organizatoriskus un tehniskus līdzekļus, lai nodrošinātu pastāvīgu
Jūsu personas datu drošību.
Mēs ievērojam
personas datu aizsardzības normatīvo aktu prasības un katrā datu apstrādes
procesā rūpējamies, lai ievāktu tikai to informāciju, kas ir nepieciešama šajā politikā
noteikto nolūku sasniegšanai.
Politika attiecas uz:
1.
fiziskajām
personām – SIA
“Civinity Solutions” pakalpojumu
saņēmējiem (tajā skaitā, potenciālajiem, bijušajiem un esošajiem);
2.
SIA
“Civinity Solutions” nodarbinātajiem
(tajā skaitā, potenciālajiem, bijušajiem un esošajiem);
3.
dažādu
pakalpojumu sniedzēju nodarbinātajiem, kas sniedz pakalpojumus SIA “Civinity Solutions”;
4.
korespondences
ar SIA
“Civinity Solutions” iesniedzējiem
un saņēmējiem;
5. SIA “Civinity Solutions” pārvaldītās interneta mājaslapas apmeklētājiem.
1. Pārzinis un tā kontaktinformācija
Personas datu apstrādes
pārzinis ir SIA “Civinity Solutions” (turpmāk - Sabiedrība), juridiskā adrese: Dēļu iela 5,
Rīga, LV-1004, tālr. +371 670
69111, e-pasts: [email protected].
2. Personas datu apstrādes
nolūki
2.1. Personas datu
apstrādes nolūki ir:
2.1.1. pakalpojumu (sk. vairāk interneta vietnes https://roomkeeping.civinity.lv sadaļā
“Pakalpojumi”) sniegšanai un administrēšanai:
v klientu
identificēšanai;
v līguma ar klientiem
sagatavošanai, noslēgšanai un izpildei;
v grāmatvedības
prasību izpildei;
v nekustamo īpašumu
pārvaldīšanai;
v norēķinu
administrēšanai;
v parādu piedziņai no
debitoriem;
v klientu iebildumu
izskatīšanai un kvalitātes kontrolei;
v klientu lojalitātes
veicināšanai, apmierinātības mērījumiem.
2.1.2. informācijas sniegšanai valsts pārvaldes iestādēm
un operatīvās darbības subjektiem ārējos normatīvajos aktos noteiktajos
gadījumos un apjomā;
2.1.3. personāla vadība, tai skaitā: personāla atlase; darba līguma noslēgšana un
izpilde; darba laika uzskaite; darba samaksas aprēķina un darba samaksas
veikšanas nodrošināšana; grāmatvedības prasību izpilde (attiecīgu attaisnojumu
dokumentu noformēšana, komandējuma noformēšana); darbinieku sociālo labumu
nodrošināšana (veselības apdrošināšana); darba pienākumu izpildes fiksēšana un
kontrole;
2.1.4. normatīvo aktu prasību izpilde, veicot politikas
2.1.1. punktā minēto pakalpojumu sniegšanu;
2.1.5. Sabiedrības un tās klientu leģitīmo interešu
īstenošana: pakalpojumu uzlabošana, jaunu pakalpojumu attīstība;
2.1.6. lietvedības funkciju veikšana (iesnieguma /
e-pasta vēstules / pieprasījuma saņemšana, reģistrēšana, atbildes nosūtīšana
u.t.t;
2.1.7. saņemtā iesnieguma / e-pasta vēstules /
pieprasījuma apstrāde un atbildes sagatavošana.
2.1.8. mājaslapu uzturēšanai un darbības uzlabošanai;
2.1.9. kvalitātes kontrole.
2.2. Privātuma
politikas 2.1.punktā minētie datu apstrādes nolūki ir indikatīvi un personas
dati var tikt apstrādāti arī tādiem tieši neminētiem nolūkiem, kuri ir cieši
saistīti ar iepriekš norādītajiem un nepieciešami normatīvo aktu prasību
izpildei.
3. Personas datu apstrādes juridiskais pamats
3.1. Sabiedrība
apstrādā Jūsu personas datus, pamatojoties uz sekojošiem tiesiskajiem pamatiem:
3.1.1. ar datu subjekta piekrišanu (Regulas 6. panta 1.
punkta a) apakšpunkts);
3.1.2. apstrāde ir vajadzīga līguma ar datu subjektu
(darbinieku, klientu) izpildei vai pasākumu veikšanai pēc datu subjekta
pieprasījuma pirms līguma noslēgšanas (Regulas 6. panta 1. punkta b)
apakšpunkts);
3.1.3. gadījumos, kad apstrāde ir vajadzīga, lai īstenotu
vai aizstāvētu Sabiedrības likumīgās intereses tiesā (Regulas 6. panta 1.
punkta f) apakšpunkts un 9. panta 2. punkta f) apakšpunkts);
3.1.4. darbinieka darbspējas novērtēšanai (Regulas 9.
panta 2. punkta h) apakšpunkts);
gadījumos, kad apstrāde ir vajadzīga, lai nodrošinātu
Sabiedrības leģitīmās intereses (organizēt efektīvu pakalpojumu sniegšanas
procesu, saņemt samaksu par sniegtajiem pakalpojumiem) (Regulas 6. panta 1.
punkta f) apakšpunkts);
3.1.5. apstrāde ir vajadzīga, lai izpildītu uz Sabiedrību
attiecināmu juridisku pienākumu (Regulas 6. panta 1. punkta c) apakšpunkts).
4. Apstrādājamais personas datu apjoms
4.1. Datu subjektam
saņemot pakalpojumus, atbilstoši normatīvo aktu prasībām Sabiedrībai ir
pienākums apstrādāt datu subjekta identificējošo informāciju un informāciju,
kas saistīta ar izmantotā pakalpojuma veidu, apmēru, skaitu un tml.
4.2. Personas datu kategorijas,
ko apstrādā Sabiedrība, ir atkarīgas no datu apstrādes nolūkiem un veida:
Personu datu apstrādes nolūks |
Personas dati |
nekustamo īpašumu pārvaldīšana (lai nodrošinātu
normatīvajos aktos noteiktās obligātās un citas pārvaldīšanas darbības
(Regulas 6. panta c) apakšpunkts), kā arī dzīvojamās ēkas dzīvokļu īpašnieku
iesniegto aptaujas anketu un protokolu pārbaudei un kopības lēmumu izpildei,
veiktu klienta identificēšanu, saziņu ar klientu vai tā pilnvaroto personu,
pārvaldīšanas un dzīvojamo/neapdzīvojamo telpu īres/nomas līguma
sagatavošanu, noslēgšanu un noslēgšanas fakta pierādīšanu, lietvedības un
mājas lietas vešanu, rēķinu piegādi, norēķinu administrēšanu, informācijas
sniegšanu valsts pārvaldes iestādēm normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos
(Regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts) |
vārds, uzvārds,
personas kods (cits personas identifikācijas numurs), pilnvarotās personas
vārds, uzvārds, personas kods (cits personas identifikācijas numurs), bankas
konts, dati par fiziskai personai piederošo nekustamo īpašumu (adrese,
kadastra numurs, platība, īpašuma/lietošanas tiesību iegūšanas datums un
tiesiskais pamats, īpašuma tiesību/lietošanas tiesību izbeigšanas datums),
deklarētā un faktiskā dzīvesvietas adrese, informācija par bankas kontu un
kontaktinformācija (tālruņa numurs, elektroniskā adrese), līguma numurs,
līguma reģistrēšanas datums, pārvaldīšanas darbību sniegšanas laiks, īpašumā
deklarēto personu skaits, ūdens, elektroenerģijas, siltumenerģijas, gāzes
u.c. patēriņa apjoms, informācija par norēķiniem (rēķina numurs, datums,
summa, rēķina saņemšanas veids, apmaksas datums, parāda summa, informācija
par parāda atguvi/piedziņu. |
personāla atlase |
Visa informācija,
kas ir iekļauta kandidāta iesniegtajā CV, kā arī, iegūtā informācija no
personām, kas ir sniegušas atsauksmes par kandidātu, pamatojoties uz viņa
sniegto piekrišanu. Gadījumā, ja kandidāts tiek uzaicināts uz darba
interviju, darba intervijas laikā sniegtā informācija, aizpildītie testi un
citi pārbaudes darbi. |
personāla vadība |
Darbinieka vārds,
uzvārds, personas kods, adrese, tālruņu numurs, e-pasta adrese, amats, darba
alga, nostrādātais laiks, bankas konta numurs, slimības prombūtnes periodi,
bērnu skaits un to dzimšanas gadi, darba pieredze, informācija par izglītību
un kvalifikāciju, valodu prasmes, u.c. ar personālvadību saistītā personas
datu saturoša informācija un kandidāta CV sniegtā informācija. Nodarbinātības un karjeras vēsture, informācija par veselību (obligātās
veselības pārbaudes dati, darbanespējas lapas), par apmācībām, par ētikas pārkāpumiem, utt. |
lietvedības funkcijas veikšana (Iesnieguma / pieprasījuma
/ e-pasta vēstules saņemšanas, apstrādes un atbildes nosūtīšanas ietvaros) |
Vārds, uzvārds, personas kods, adrese, vecums, dzimums, dzimšanas
datums, e-pasta adrese un cita informācija, ko datu subjekts norāda/pievieno
savā/am iesniegumā/am. |
4.3. Sabiedrība,
īstenojot datu apstrādes nolūkus, var glabāt un apstrādāt šādus Jūsu personas
datu veidus:
Piemēri |
|
Identifikācijas dati |
vārds, uzvārds, personas kods, dzimšanas
datums, personu apliecinošā dokumenta dati. |
Kontaktinformācija |
Adrese, tālrunis, e-pasta adreses u.c. |
Klientu dati |
identificējoša informācija; kontaktinformācija; informācija, kas saistīta ar izmantoto pakalpojumu
(biežums, veids, apmērs, skaits u.tml.) |
Darbinieku dati |
identificējoša informācija;
kontaktinformācija; izglītību un nodarbinātības dati; finanšu dati. Obligātās
veselības pārbaudes dati, Darba nespējas lapa, izziņa par asinsdonoru, ziņas
par invaliditāti |
Finanšu dati |
bankas konta numurs, pavadzīmes, algas
vai atlīdzības apmērs, citi maksājuma dati par izmantoto Sabiedrības
pakalpojumu. |
Pārvaldības funkciju dati |
iesniegumi, līgumi, rīkojumi u.c. |
4.4. Konkrēts informācijas apjoms ir atkarīgs no attiecīgā sniedzamā
pakalpojuma specifikas, datu apstrādes nolūka un spēkā esošajiem normatīvajiem
aktiem, kuri reglamentē pakalpojuma sniegšanas nosacījumus.
5. Personas datu saņēmēju kategorijas
5.1. Personas datu saņēmēju kategorijas:
5.1.1.
datu subjekts,
5.1.2.
Sabiedrība un tā pilnvarotie darbinieki;
5.1.3.
IT, servera, pasta, arhivēšanas, mārketinga, apsardzes, grāmatvedības
pakalpojumu, parādu piedziņas pakalpojumu sniedzējiem, komunālo un citu
pakalpojumu sniedzēji, zemes iznomātāji, nodokļu un nodevu administrēšanas
iestādes;
5.1.4.
tās pašas grupas sabiedrības;
5.1.5.
notāri, tiesu izpildītāji, advokāti, konsultanti, revidenti, brokeriem,
apdrošinātāji, kredītiestādes;
5.1.6.
tiesībaizsardzības un uzraudzības iestādes, tiesas un citas iestādes, kas
nodarbojas ar strīdu izskatīšanu;
5.1.7.
potenciālie vai esošie mūsu uzņēmējdarbības vai tās daļas pārņēmēji vai viņu
pilnvarotie konsultanti vai personas;
5.1.8.
daudzdzīvokļu namu, biedrību, apvienību vai komercobjektu pilnvarotās personas.
5.2. Sabiedrības iesaistītie datu apstrādātāji var apstrādāt Jūsu personas datus
tikai pēc mūsu norādījumiem un nedrīkst tos izmantot citiem nolūkiem vai nodot
citām personām bez mūsu piekrišanas. Tādas personas var būt datu bāžu
programmatūras uzturētāji, datu bāžu administrēšanas pakalpojumu sniedzēji,
datu centru uzturēšanas un mākoņdatošanas pakalpojumu sniedzēji. Katrā gadījumā
datu apstrādātājiem mēs iesniedzam tikai tādu datu apjomu, kas ir nepieciešams
konkrēta uzdevuma izpildei vai konkrēto pakalpojumu sniegšanai. Turklāt tiem ir jānodrošina Jūsu datu aizsardzība saskaņā ar spēkā
esošo normatīvo aktu prasībām un ar mums noslēgto rakstisko vienošanos, kas
cita starpā paredz jebkuru Jūsu datu neatgriezenisku dzēšanu pēc mūsu dotā
uzdevuma izpildes vai sadarbības izbeigšanās.
6. Personas datu nosūtīšana uz trešo valsti vai
starptautiskai organizācijai un automatizēta lēmumu pieņemšana
6.1. Personas datus Sabiedrība neparedz sūtīt
uz trešajām valstīm vai starptautiskajām organizācijām.
6.2. Automatizēta lēmumu pieņemšana Sabiedrībā netiek veikta.
7. Datu subjekta tiesības
7.1. Jums ir tiesības saņemt mūsu
apstiprinājumu par to, vai mēs apstrādājam Jūsu personas datus, kā arī:
7.1.1. tiesības iepazīties ar saviem
personas datiem un veidu, kādā tie tiek apstrādāti;
7.1.2. tiesības pieprasīt izlabot vai,
ņemot vērā personas datu apstrādes nolūkus, papildināt nepilnīgos personas
datus;
7.1.3. tiesības pieprasīt savu datu
dzēšanu;
7.1.4. tiesības pieprasīt, lai personas
datu apstrāde tiktu ierobežota;
7.1.5. tiesības uz datu pārnesamību;
7.1.6. tiesības iesniegt sūdzību Datu
valsts inspekcijai;
7.1.7. tiesības atsaukt piekrišanu.
7.2. Piekrišanas atsaukšanas gadījumā Jūsu
doto piekrišanu un pierādījumu par to mēs varam uzglabāt arī ilgāku periodu, ja
tas ir nepieciešams, lai varētu aizsargāt savas tiesības saistībā ar pret mums
izteiktām prasībām, pretenzijām.
7.3. Ja Jūs uzskatāt, ka mēs apstrādājam
Jūsu datus, pārkāpjot personas datu aizsardzības normatīvo aktu prasības, mēs
aicinām vērsties tieši pie mums.
7.4.
Tiecoties aizsargāt visu mūsu datu subjektu personas datus no nelikumīgas
atklāšanas, mums, saņemot Jūsu lūgumu sniegt datus, vai īstenot citas Jūsu
tiesības, būs jāpārliecinās par Jūsu identitāti. Šim mērķim mēs varam lūgt Jūs
uzrādīt personu apliecinošu dokumentu, kā arī, ja lūgums attiecas uz Jūsu
likumiski pārstāvamo - dzimšanas apliecību, pilnvaru vai citu pārstāvības
apliecinošu dokumentu, izņemot, ja situācija pieļauj izpildīt Jūsu lūgumu bez
šādas pārbaudes. Ja savu identitāti un/vai pārstāvību neapliecināsiet, mēs
noraidīsim Jūsu iesniegto lūgumu.
7.5. Mēs varam atteikties izskatīt Jūsu
saņemto pieprasījumu par tiesību īstenošanu vai lūgt par to attiecīgu samaksu,
ja pieprasījums ir acīmredzami nepamatots vai pārmērīgs, jo īpaši to regulāras
atkārtošanās dēļ.
7.6. Ja vēlaties īstenot savas datu
subjekta tiesības vai jums ir citi jautājumi par Jūsu personas datu apstrādi,
lūdzam pie mums vērsties, izmantojot šo kontaktinformāciju:
[email protected], tālr. 80001599, Dēļu iela 5, Rīga, LV-1004.
9. Personas
datu glabāšana
9.1. Sabiedrība
saskaņā ar tās lietu nomenklatūru glabā personas datus ne ilgāk, kā
nepieciešams attiecīgā personas datu apstrādes nolūka sasniegšanai.
9.2. Sabiedrība,
izvēloties kritērijus personas datu glabāšanai, ņem vērā zemāk norādītos
apstākļus:
9.2.1. vai personas datu glabāšanās
termiņš ir noteikts vai izriet no Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvajiem aktiem;
9.2.2. kādu periodu attiecīgos
personas datus ir nepieciešams glabāt, lai nodrošinātu Sabiedrības vai trešās
personas leģitīmo interešu realizāciju un aizsardzību;
9.2.3. kamēr nav atsaukta personas
sniegtā piekrišana personas datu apstrādei un nepastāv kāds cits tiesiskais
pamats datu apstrādei, piemēram, lai izpildītu Sabiedrības saistošus
pienākumus.
9.3. Sniedzot
pakalpojumus Sabiedrība ievēro speciālos normatīvos aktus, kas nosaka tā
pienākumu saglabāt atsevišķus datus. Ja vēlaties uzzināt detalizētu informāciju
lūdzam sazināties ar Sabiedrību, izmantojot augstāk norādīto
kontaktinformāciju;
9.4. Ienākošās un
izejošās komunikācijas (e-pasta vēstules, pasta vēstules) uzskaite, lai
nodrošinātu Sabiedrības leģitīmo interešu ievērošanu, tiks glabāta periodu, kas
nepārsniedz piecus gadus, ja vien attiecīgajā komunikācijā netiks atspoguļota
iespējami prettiesiska rīcība vai rīcība, kas, iespējami, palīdzēs Sabiedrībai
vai trešajām personām nodrošināt to tiesiskās intereses. Šajā gadījumā, attiecīgais
dokuments var tikt saglabāts līdz tiesiskās intereses nodrošināšanas brīdim.
9.5. Ja pretendents nav ticis pieņemts darbā, tad
Sabiedrība personāla atlases procesa ietvaros iegūto informāciju par
pretendentu iznīcina, jeb dzēš 6 mēnešu laikā no dienas, kad pieņemts lēmums
attiecīgajā personāla. Ja ir nepieciešams saglabāt informāciju par pretendentu
iespējamai turpmākai personāla atlasei uz citiem amatiem, tiks jūsu kā
pretendenta piekrišana datu uzglabāšanai.
9.6. Sabiedrības pakalpojumu sniegšanas kvalitātes kontroles un uzlabošanas
nolūkos veic telefonsarunu ierakstus, par ko katrs datu subjekts tiek informēts
pirms tā veikšanas. Ja datu subjekts nepiekrīt šādai datu apstrādei, pastāv
citi saziņas kanāli ar Sabiedrību. Personas dati tiek glabātas 7 dienas no to
veikšanas dienas.
9.7. Pēc glabāšanas
laikposma beigām, personas dati tiks neatgriezeniski dzēsti, ja vien saskaņā ar
normatīvajiem aktiem nepastāvēs pienākums tos glabāt.
9.8. Ilgāka īpaši
šajā Politikā norādīto Jūsu personas datu uzglabāšana var tikt īstenota tikai
tad, ja:
9.8.1.
tas
ir nepieciešams, lai mēs varētu nodrošināt savu tiesību aizsardzību saistībā ar
prasījumiem, pretenzijām vai prasībām;
9.8.2.
ir
pamatotas aizdomas par nelikumīgām darbībām, kuru dēļ veicama izmeklēšana;
9.8.3.
Jūsu
dati ir nepieciešami pienācīgai strīda, sūdzības izskatīšanai.
X. Personas datu
sniegšanas nepieciešamība
Personas dati ir nepieciešami un tiek izmantoti attiecīgo pakalpojumu sniegšanai, datu apstrādes nolūku sasniegšanai un Sabiedrības darbības realizācijai, tam nepieciešamajā